vaccin

Hej
Jag har varit hemma ett tag och jag tänkt sätta mig med läxor ett tag , vi har matte prov på torsdad , och nästa onsdag har vi svenska och jag kan absolut ingenting...som vanligt i svenskan..

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit fyra(!!!!!!!) sprutor , riktigt segt..fast det gjorde inte så ont som jag trodde men en var faktiskt ganska hemsk...jaja nu är det gjort , eller jag har två kvar som jag ska ta om 1 månad och en typ om 2 så det är ett tag kvar..:))
Fast jag har ganska ont i armen nu så det är lite jobbigt...:/

Ni får ha det braa :)

paris 2011

Kommentarer
Postat av: S

Gud va fin du va här <3

2012-03-26 @ 22:32:35
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0