min dag i ord

Hej , jag sitter i mitt rum alldeles ensam och lyssnar på musik och kollar på massa mode bloggar. Jag har frusit så idag så jag har på mig min älskade teddy fleece one piece , åh va gosig den är !!

Det är träning idag som vanligt och jag känner helst för att bara sitta inne och göra något annat än att springa runt på en fotbollsplan och jaga bollen , hheheh
Men jag måste verkligen röra på mig och ja , jag måste helt enkelt

Praoen var kul idag med , fan va liten man var i fyran , jag har inte varit så liten känns det som , och vilka dumma frågor man ställer , när fröken har gått igenom sakerna suuuuper noga så gör alla  fel ändå typ.., och frågar tuuuuusen frågor som vi redan gått igenom..hahah

Kommentarer
Postat av: S

Tvek att du ens är smartare än dem :PPP och som

Svar vi ska ha så jeflaaa bäääst i sommar :*********

2012-03-06 @ 21:15:35
URL: http://sospop.blogg.se/
Postat av: S

Tvek att du ens är smartare än dem :PPP och som

Svar vi ska ha så jeflaaa bäääst i sommar :*********

2012-03-06 @ 21:16:10
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0