min dag i ord

Hej på er!
Jag har suttit en stund av kvällen med mit fina projekt som blev nästan klart faktiskt , fast ska inte visa de än..heheh

Imorgon har jag cup och det är nog en ganska stor del av dagen skulle jag tro ?! Den börjar typ 13 och ja slutar typ 17 skulle jag gissa på ? Och på kvällen ska jag vara med Moa & Sara , roligt!

Jag åker iväg på söndag morgon till min kusin ( ska praoa hos henne ) och är där hela veckan så kommer inte vara så bra uppdatereing men jag ska försöka så gott jag kan , kanske hinner göra något tidsinställt , fast tror dock inte jag hinner det..
Kommer bli en jobbig vecka med massa arbete ( ska jobba i min kusins stall ) , det brukar vara jobbigt att vara i stall hela dagarna !!

Har så sjukt mycket att göra , måste packa tills jag åker och ska försöka göra tidsinställda , och jag åker på söndag och imorgon är jag upptagen typ , hjälp!!!!!!!!

jaja , tar dem problemen imorgon , p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0