citron pannkakor

Emma åkte för ett tag sedan för att hon ska spela match , lycka till älskling !

Jag har stekt pannkakor ett tag innan mamma tog över , vi gjorde lite annorlunda pannkakor , vi tog en citron i  , rivet skal och pressad citron saft , mamma hade sett det i någon mat tidning och det verkade super gott så det fick det bli.
Har precis smakat det , åhh va gott det var , tog två pannkakor lite snabbt innan träningen börjar , riktigt goa!
Ska ha pannkakorna imorgon när jag ska åka skridskor med klassen jag ska praoa hos , blir väll ganska roligt med skridskor.

Dem två kommamde veckorna ska vi praoa och det känns seriöst som jag ska vara ledig i två veckor , kommer antagligen sluta ganska tidigt denna vecka eftersom dem går i fyran och då slutar man la runt 13-14 ? , åhh fan va gött. Spela fotboll med småungarna , ska bli riktigt kul faktiskt!
Den andra veckan ska jag vara hos min kusin i eskilstuna , hon har ett eget stall så där ska jag vara , blir kul för mormor & morfar bor i närheten så jag g
får vara med dem också! :)

Nu ska jag byta om inför talangträningen , ät dock inte så taggad..
Igår hade vi match ( vi vann ) och då var det någon som sparkade mig på foten , precis under knölen så jag har blåmärke och det är svullet men jag känner att jag måste gå på denna träning , får dock se om jag går på askims träning ikväll , om jag inte har ont gör jag  nog det!

p u  s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0