stress

Hej , har seriöst haft världens stressigaste dag först skolan till ett sen åkte jag till stan med mamma och fixa en grej sen fikade vi och sen åkte vi till en man och gjorde två inlägg till mig , får så sjukt ont i fötterna hela tiden..
Sen efter det var det direkt till fotbollsträningen så jag har haft fullt upp idag , sjukt trött så jag måste typ sova tidigt idag..
Var inte på världens bästa humör på träningen , jag var trött och orkade knappt springa hhaha + att det var 9 (!!!!!) minus , är inte det sjukt ?! Spelade liksom med min tjockjacka första 30 min..

Imorgon är det fredag , så sjukt gött!
Detta kommer bli en bra helg!
Lördag : ska klippa mig , ni får se vad jag ska göra då...spännande !!
Fotbollsträning
Sova hos Moa , kommer bli så sjukt mysigt , vi ska kolla på melodifestivalen med världens största godis påse , mys!
Söndag : Fotbollscup , från 13 till 20

Riktigt taggad inför denna helg!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0