Prov x 2

Jag har typ ganska mycket i skolan denna vecka , eller prov imorgon & franska glosor & på fredag är det kemiprov & historia läxa , så jag har pluggat ett tag idag , har läst typ 5 sidor i engelska boken också , ville ha läst över hundra sidor så det har jag gjort nu , hehe
Jag har varit i stallet också , mådde inte så bra efter det utan håller typ på att bli förkyld , och har ont i huvudet , segt , fast jag har inte haft ont i huvudet på ett tag nu så det har varit skönt så länge det varar ( utan huvudvärk alltså )
Jag ska fortsätta plugga lite franska , kan absolut inga av orden tills imorgon , har liksom prioriterat matte provet imorgon..

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0