28 februari 2012

Hej!

Jag har inte haft något internet på mobilen så jag har inte kunnat blogga. Jag åkte direkt till stallet och var där till 18 typ , egentligen var det fotbollsträning men jag var tvungen att plugga till provet imorgon så jag stannade inne istället , första och sista gången jag pluggar istället för att gå på träningen..aldrig igen!

Imorgon är det 29/2 , det är ju skottår..tänk va konstigt om man fyller åt imorgon , haha då fyller man bara var fjärde år, heheh :pp

Imorgon ska jag kanske va med på distriksträning , annars finns det två alternativ , antingen kolla på den med emma , eller träna på elixia med fotbollslaget, hmm jag får se..

Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0