dag 14

hmm..vad är jag nöjadast med ?
Jag har ingen aning faktiskt , jag tycker om mitt hår , om det ens räknas ?
Men annars vet jag faktiskt inte..typ magen ??? eller det klart lite vill jag ju ändra men det är väll den jag är mest nöjd med...
Jag är tex mer nöjd med min mage än mina ben tex..

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - En låt/flera låtar som får mig att börja gråta.
Dag 3 - Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 4 - Vad jag ogillar.
Dag 5 - En bild som visar hur du mådde förut.
Dag 6 - Min klass.
Dag 7 - De viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 8 - Några saker jag måste göra i mitt liv.
Dag 9 - Lite sanningar om mig själv.
Dag 10 - Något som förändrat mig
Dag 11 - Vad är kärlek för mig?
Dag 12 - Min favoritplats
Dag 13 - En bild och text ifrån min sommar.
Dag 14  - De du är nöjdast me på din kropp.
Dag 15 - En bild från en tid du saknar.
Dag 16 - En bild och text ifrån min vinter.
Dag 17 - En bild jag är nöjd med.
Dag 18 - Den outfit du trivs bäst i.
Dag 19 - En bild på mig och en vän.
Dag 20 - Något jag önskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0