förlåtförlåtförlåtförlåt

FÖRLÅT , jag har verkligen inte haft tid att blogga , och har inte haft lussst , jag har varit väldigt trött på allt, specieellt skolan , pallar inte mer snart...
det ända som jag tycker e kul nu på dagarna e fotbollen , typ bara då jag har kul...
vet dock inte om jag pallar att blogga , ska tänka på de ett tag...för jag har ingen tid alls , och vet inte vad jag ska skriva om på dagarna för de ända jag gör e att va i skolan och sen fotboll typ...hahah och lite läxor , och hur kul e de att läsa liksom...?
jaja , imorgon börjar vi typ ganska tidigt men jag kanske skulle få skjuts så de är skönt, men vi har dcok lång dag , halv fyra , på en fredag , sjukt!
Men vi ska typ springa med gympan , så kommer få träningsverk på matchen...hmm problem...hahaha
hahah min födelsedag...
puusss

Kommentarer
Postat av: s

vad kort du ser ut dääär, haha. men lika fin som vanligt !

2011-09-08 @ 21:49:51
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0