thank god it's friday

Hej på er , nu har jag kommit hem och har ätit och allt , ska bara klä på mig ridkläder sen ska jag gå till bussen.
Skolan idag har väll varit ganska seg , fredagen har absolut varit min favorit dag alla skolår , för jag har aldrig slutat senare än 1 på fredagar , förra året sluta vi liksom halv ett , hur gött som helst. Men nu slutar vi halv fyra med gympa så man måste ju duscha också så det är hur segt som helst + att jag börjar halv nio , absolut segaste dagen på veckan...:((
men nu är dagen klar så nu kan man vara glad...:D
börjar bli riktigt trött på skolan nu , segt att det är så mörkt hela tiden också...vill bara att det ska gå två veckor så brorsan kommer hem så förhoppningsvis blir det lite roligare här hemma också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0