spinning + mage , rumpa , lår

ohh jävlar vad jag svettades på spinningen  , tror det var en av dem gångerna som jag svettas mest i hela livet...sjukt jobbigt , men det är bra att man får liksom välja själv hur jobbigt man vill ha det eftersom man styr spaken själv :):):):)
och sen efter var det MRL , jobbigt det med , kommer få träningsverk i magen...hmm...jobbigt!

Min dag annars har varit helt okej , hade tappat bort min plånbok ganska länge så blev riktigt arg och välte hela mitt rum upponer för jag blev så arg...så jag hade panik typ för alla kort och ID-kortet och massa kontanter och skit så blev orolig & arg!!!!!!!
Hittade den i bilen efter några timmar letande & tränande...bra ställe att tappa en plånbok på...känner mig grym!!

typ snygg?? eeehhm JAA!
hörs lateer

Kommentarer
Postat av: S

Hajahahahaha Johanna, bilen!? Gooott

2011-11-29 @ 21:32:06
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0