matteprov

Tjeeeenare!

Jag började göra ett inlägg när jag var påväg ner till gymmet , men jag hann aldrig publicera det hahah så det kom för några minuter sen , det skulle alltså kommit upp för några timmar sedan...

Jag har alltså precis varit på body pump , det tråkigaste jag gjort på länge...seriöst det var sjukt tråkigt...:((
Var nog den tränigen som var tråkiagast i hela mitt liv...aldrig dit igen..hahah.

Imorgon har jag matteprov , känner att jag kan det ganska bra så är inte så orolig..känns bra , sofia ( matteläraren ) brukar inte göra alls svåra prov..:D

Nu har mormor kommit också så det är kul , vi har planerat när vi ska baka och massa sånt så det blir en mysig helg med massa bakande :):):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0