idol 2011

Helloooo Har suttit med mamma i vardagsrummet och kollat på idol och ätit pasta med pesto ( min favorit ) , mysigt! Jag tycker faktiskt att alla på idol är riktigt bra , har alltid tyckt lite mer om Moa , så hoppas att hon går vidare i kväll. Alla andra som jag hejat på har tyvärr åkt ut..Amanda Persson, Olle Hammar & André Zuniga , alla dem är riktigt grymma , blev faktiskt riktigt besviken förra veckan när amanda åkte...
Men om jag väntar en halv timme så får jag se vem som åker ut ikväll , hoppas nästan på att  Molly åker..eller Robin...:)))
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa skvallertidning , älskar att läsa det , men blir oftast bara förbannad över att dem ljuger ( eller jag hoppas i alla fall att dem ljuger ) .

paris... :)
puuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0