ett ufo i New York

God morgon, tror jag!
Vaknade för typ två timmar sedan och har kollat på film för jag blir bara ännu tröttare av att se att det regnar..har kollat på "ett ufo i New York" köpte den för typ 3-4 år sedan men har aldrig sett den , den var väll helt okej bra , inte den bästa filmen jag sett men inte den sämsta heller!
Ikväll ska fotbollslaget ha en myskväll i klubbstugan , vi ska äta , kolla på en match vi spelade som tydligen någon filmade...så det ska bli jätte kul!
Jag vill egentligen träna idag men vet inte om jag orkar det..jag gör det imorgon istället!
Nu ska jag gå upp ur sängen och den byta om , kanske tar en dusch också!
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0