dag 8

dag 1 : 10 fakta om mig + bild
dag 2 : mina kompisar
dag 3 : mitt liv
dag 4 : min framtid
dag 5 : 5 bästa filmerna/serierna
dag 6 : 5 snyggaste i världen
dag 7 : fotboll
dag 8 : min drömresa
dag 9 : vill ha mest av allt just nu
dag 10 : i min väska
dag 11 : min familj
dag 12 : 10 sanningar om mig själv

MIN DRÖMRESA

Jag har ju redan varit i typ alla länderna jag vill..nästan....,jag har ju varit i New York , alla tjejers drömstad ?
Men om jag skulle välja ett ställe jag vill åka till skulle det nog vara till  bejing/peking , har redan varit där men skulle hemskt gärna åka dit igen , eftersom jag inte kommer ihåg så mycket...
Min pappa var där med jobbet för ungefär två veckor sedan och han sa att det skulle varit drömmen för mig eftersom det finns hur mycket shopping som helst och det fick mig att vilja åka dit ännu mer!
Och vi ska förhoppningsvis åka dit i sommar , hoppas hoppas hoppas!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0