dag 7

dag 1 : 10 fakta om mig + bild
dag 2 : mina kompisar
dag 3 : mitt liv
dag 4 : min framtid
dag 5 : 5 bästa filmerna/serierna
dag 6 : 5 snyggaste i världen
dag 7 : fotboll
dag 8 : min drömresa
dag 9 : vill ha mest av allt just nu
dag 10 : i min väska
dag 11 : min familj
dag 12 : 10 sanningar om mig själv

FOTBOLL


mitt liv
vet inte vad jag skulle göra utan fotboll , när man mår dåligt vill jag alltid spela för då mår jag bättre.
+ att vårt lag är helt underbart..alla gör stämningen så himla bra , jag älskar att alla våra träningar är så himla roliga , alla gör det roligt bara.
jag spelar under vår-terminen fotboll 2-4 gånger per vecka och jag älskar det!
nu under vintern blir det bara 2 typ...men vi tränar på gym också med fotbollen ibland , vi ska göra det typ 8 gånger för vi har fått det gratis :):):):):)
nee men vad ska jag säga , älskar det mer än allt annat!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0