dag 6

dag 1 : 10 fakta om mig + bild
dag 2 : mina kompisar
dag 3 : mitt liv
dag 4 : min framtid
dag 5 : 5 bästa filmerna/serierna
dag 6 : 5 snyggaste i världen
dag 7 : fotboll
dag 8 : min drömresa
dag 9 : vill ha mest av allt just nu
dag 10 : i min väska
dag 11 : min familj
dag 12 : 10 sanningar om mig själv

5 SNYGGASTE I VÄRLDEN!

kan absolut inte säga 5 stycken , det får bli så många de blir helt enkelt!

talor lauthner

robert pattinson

ian somerhalder

paul wesley

zayn  malik

liam payne

zac efron

detta är dem snyggaste killarna tycker jag!

snyggaste tjejerna :

kat graham

ashley greene

kristen stewart

nina dobrev

miranda kerr

men fan va snygga människor det finns...man kan ju inte direkt välja fem stycken...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0