dag 5

dag 1 : 10 fakta om mig + bild
dag 2 : mina kompisar
dag 3 : mitt liv
dag 4 : min framtid
dag 5 : 5 bästa filmerna/serierna
dag 6 : 5 snyggaste i världen
dag 7 : fotboll
dag 8 : min drömresa
dag 9 : vill ha mest av allt just nu
dag 10 : i min väska
dag 11 : min familj
dag 12 : 10 sanningar om mig själv

5 bästa filmerna/serierna



breaking dawn
såg den på bio , satt och grät seriöst hela filmen för jag var så lycklig att den äntligen hade kommit,  + att den va helt awesome!
alla twilight filmer är skit bra!

hangover 1
hur rolig som helst , varje gång jag ser den skrattar jag ihjäl mig!

australia
vet inte hur många gånger jag sett den , tröttnar aldrig!

last song
behöver nog inte förklara , helt underbar

vampire diaries är helt klart bästa serien , kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar denna serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0