10 saker ni inte visste om mig!

♥- Jag älskar vampire diaries , helt fullkomligt kär i de, började kolla på de för en månad sedan!
♥- Blir hur rädd som helst för skräckfilmer!
♥- Jag har nog sett ¨Twilight serien¨ 200 gånger!
♥- Jag har läst Om jag kunde drömma , minst 10 gånger!
♥-Jag har spelat fotboll sedan 2004 , de va då vårt lag startade!
♥- Som ni kanske fattar , älskar jag allt som har med vampyrer att göra!
♥- Jag har varit i fem olika världsdelar , de finns sju va?
♥- Väldigt lättlurad!
♥- Jag älskar fotboll mer än allt annat på jorden , skulle hellre dö än att aldrig få spela mer!
♥- Jag älskar ridningen , men har nästan inte tid med den längre , pga fotbollen & skolan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0