tältning

Hej!
Igår var jag med Moa & Sara så gick vi ner till Willy's och köpte lite onyttigheter , massa chips , choklad och lite sånt, sen åt vi och ja sen la vi oss i tältet och snacka och prata med ett par personer , och jaa vi hade allmänt roligt!
Fast självklart började de regna mitt i natten när vi sovit en stund , så vi gick in , och ja de va mycket skönare kan ja ju säga , hahaha men de va kul i tältet  under kvällen iaf!! ;P
Jag väcktes av mamma vid nio och åkte till flygplatsen , och lämnade av min bror som ska flytta till USA , så de va lite sorgligt , jag vet ju inte när jag ser honom nästa gång....kanske om typ 10 månader....:/
Ikväll är det fotbollsträning så de ska bli kul, jag behöver bara vila lite eftersom jag inte har sovit jätte länge idag , typ 6 timmar.., en aning trött nu.
gamla bilder, men tog tyvärr inte några kort igår....
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0