packa

ber till gud att inte denna vinter kommer bli lika hemsk som den förra...USCH!

Just nu håller jag på att packa till Danmark , och ska nog lägga fram till Paris , kommer ju bara vara hemma några timmar innan jag ska dra iväg igen.., fullspäckat men ser fram emot båda något enormt mycket!
DANMARK - fotbollscup som jag blivit uttagen till , tyvärr är det bara jag från vårt lag så känner typ bara 1 person där , men hoppas de blir bra iaf!


PARIS - ska till paris med mamma och bara shoppa och kolla alla fina saker som finns där, kommer bli jätte kul , längtar!
Men som tur är ska jag nästan bara ha fotbollskläder till danmark , för annars måste jag hinna tvätta allt , hmm hoppas jag hinner!

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0