Champ elysées

hejsan, idag har vi varit på en marknad , hittade en väska som jag blev helt kär i och va tvungen att köpa den , helt underbar , ÄLSKAR DEN!! Efter marknaden åkte vi till ett museeum , inte så jätte intressant men det funkade iaf, sen åkte vi till champs elysées och gick runt där en bra stund , abercrombie ligger ju där , men de va väldigt lång kö så vi går dit på tisdag istället , + jag var hur trött som helst , så de är bättre att göra de när jag är piggare, jag har bestämt att jag ska köpa perfymen, ägg älskar doften där, luktar till och med utanför. Ingången ar hur cool som helst , värsta stora grinden och man går liksom i värsta parken typ innan man kommer till affärer , haha, det har jag aldrig sett på någon a&f butik innan , coolt iaf! Nu har jag och mamma slappat ganska länge och vi ska gå och äta sushi snart , gott!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0